16.04.2013

Provocarea secreta Aprilie- Apple almonds muffins/ Briose cu mere si migdale

  A trecut inca o luna, o noua provocare de aceasta data gazda fiind Gabriela -Culoare si Savoare.
Blog-ul care mi-a revenit, nu este unul nou, l-am avut si cu alta ocazie, dar nu-i nici o problema , e un blog de unde poti alege multe retete interesante.
Eu am ales sa fac briose cu mere, foarte bune au fost, au placut mai ales piticilor mei:)multu' Delicioasa.

Ingrediente(pt 24 buc):
300 gr faina
150 gr zahar brun
1 lingurita praf de copt
2 lingurite scortisoara
2 mere taiate marunt(eu le-am dat pe razatoare)
125 gr caju, cerea retata ,eu nu am vut , am pus migdale, taiate marunt
125 ml unt topit si racit
2 oua
185 ml lapte
 
 
 






Preparare:
Cuptorul se fixeaza la 180 de grade C.
Cerneti faina impreuna cu praful de copt si scortisoara. Peste adaugati merele, ori taiate bucati mici, ori date pe razatoare si migdalele, sau caju, depinde ce aveti la dispozitie, le fel si acestea maruntite.
Separat amestecati untul, ouale si laptele apoi le aduagati la amestecul de faina, amestecati usor pana se incorporeaza bine ingredientele, dupa care impartiti compozitia in 24 forme de muffins si dati tava la cuptor pentru 20 de minute.
 
Se fac rapid, sunt gustoase satioase, perfecte pentru micul dejun, sau o gustare:)
 
 
 
Pofta Buna!!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Foarte gustoase briose!