05.01.2015

Rulada de spanac cu crema de branza



O rulada tare gustoasa si aspectoasa, dar care se si face usor.

Ingrediente blat:
100 gr unt
100 gr faina
300 gr spanac
200 ml lapte
4 oua
sare si piper

Ingrediente umplutura:
200 gr crema de branza
100 gr telemea
un ardei gras rosu
sare si piper(daca este nevoie)


Preparare:
Preincalziti cuptorul la 180 de grade C.

Eu am avut o cutie de 300 de gr de spanac congelat, deci am decongelat spanacul, l-am scurs bine de apa si l-am tocat marunt.

Intr-o cratita puneti la foc untul si faina, 1-2 minute, apoi adaugati spanacul tocat si stingeti cu 200 ml lapte. Daca credeti ca spanacul trebuie maruntit mai bine, il puteti macina cu robotul stick(bat).

Luati compozitia de pe foc.

Separati ouale, adaugati galbenusurile la compozitia de spanac si amestecati bine, iar la sfarsit adugati albusurile batute spuma.
Potriviti se sare si piper.

Turnati compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si dati tava la cuptor in jur de 25 de minute(sau pana la proba scobitorii).
Dupa ce s-a copt blatul, il scoateti din cuptor si se lasa sa se raceasca.

Intre timp pregatiti umplura: amestecati bine crema de branza cu telemeaua, astfel incat sa rezulte o pasta omogena. Intindeti crema peste blatul de spanac, apoi peste puneti bucatele de ardei rosu taiate marunt, rulati cu grija si lasati la rece 1-2 ore.

Pofta Buna!!


Reteta am luat-o de AICI

Niciun comentariu: